Коли мене запитують, ким я працюю,
завжди відповідаю «Я роблю наше майбутнє»
Для когось
вчитель лише професія, для когось – покликання, а для когось – діагноз.
Професію вчителя можна порівняти з аскорбінкою, з одного боку має ряд
позитивних ефектів, що викликають миттєве звикання, а з іншого боку, часті
побічні ефекти. Хто такий вчитель? Людина, яка володіє предметом і
методикою викладання? Чи людина, яка кожного дня викладає одну й ту саму
інформацію, просто тому щоб заробити гроші на життя? Є різні вчителі, але кожен
особливий, кожен має свою специфіку викладання, свою точку зору. Всі вчителі
професіонали, бо не просто прийти і розповісти дітям свій предмет, потрібно
донести матеріал, щоб його запам’ятали та вміли використати.
Як говорив,
відомий англійський політик Вінстон Черчилль «Владі шкільних вчителів заздрять
навіть прем’єр-міністри» і справді, ми маємо вплив на дітей, спрямовуємо їх у
потрібну сторону, допомагаємо їм розкриватись, знаходимо індивідуальний підхід,
бо кожна дитина – особлива, допомагаємо вирішити ту чи іншу
проблему, намагаючись бути в першу чергу не вчителем, а просто людиною. Також
важливо і головне – вірити в неї і поважати як особистість, що має власну думку.
Я випадкова людина, яка
затрималась в цій професії. Бути вчителем складно, адже кожного дня ти повинен
готуватись до уроку, вчити «домашні завдання», заходити до класу з посмішкою та
на позитиві, повністю віддавати себе на уроках, постійно самовдосконалюватись,
розширювати свій кругозір. Сучасна школа – сучасні діти. Сучасний
вчитель – вчитель-дослідник, науковий керівник учнів. Навчати дітей і
одночасно навчатись самій, щоб нове покоління відчувало в мені ту людину, яка
цікавиться і живе їхніми інтересами.
На мою
думку, не просто отримати диплом і називати себе вчителем, потрібна практика,
яка може показати, що у вас – професія, покликання чи діагноз.
Автор: Калюжна Ю.С.
Немає коментарів:
Дописати коментар